woensdag 27 mei 2009

Afstuderen, Bloggen, Chillen

Mijn ABC van hierboven lijkt een beetje relax over te komen, niet? Ik kan jullie er toch van verzekeren dat stiekem de eerste zenuwen beginnen te komen...

Nog maar drie weken tot aan deadlineday. In dagen uitgedrukt durf ik het nog niet eens te zeggen, want dan lijkt het nog dichterbij. Maar stiekem kan ik ook echt een beetje chillen, want Pinkpop komt eraan... drie dagen in het zinderende Zuiden toffe bandjes kijken (nee ik ga niet voor Bruce Springsteen).

Dan even terug naar de A: afstuderen, hoe staat het ermee? Ik geloof dat ik nog nooit zo vaak in mijn leven zo'n compleet antwoord kon geven op de vraag die iedereen me dagelijks stelt: 'wat ben je aan het doen?' AFSTUDEREN. Ja, echt. Ik ben de laatste hand aan het leggen aan de scriptie (eindreflectiewerkstuk, hoe je het beestje wil noemen) en de artikelen aan het selecteren die ik graag wil laten zien aan mijn assesoren. Met dat laatste breng ik mijn dagen door..want ik wil zo veel laten zien! Ik wil laten zien dat ik kan interviewen, achtergrondjes maken, repo's ... en het allerergst: er zijn zoveeeeeeeeeeeeeeeeeel leuke onderwerpen en minder leuke onderwerpen om over te schrijven.. en waarover ik geschreven heb. Pff. Maar goed, over niet al te lange tijd verschijnt hier vanzelf het lijstje met de artikelen en waarom ik die keuze heb gemaakt.


Nou, dit was mijn B weer: bloggen. Mag ik nu dan weer door naar de C? Juist ja, chillen @ Pinkpop dit keer... om daarna weer heerlijk te kunnen A; afstuderen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten